Zapowiedziane prawie tydzień temu przez serwis 9to5Mac zmiany w sklepach Apple wreszcie nastąpiły. Na pierwszy ogień poszły australijskie iSpoty, w których najnowsze tablety firmy Apple zyskały nową funkcję. Oto Apple Store 2.0.
Najnowszy pomysł na wykorzystanie tabletów firmy Apple jest nie tylko efektowny, lecz także bardzo efektywny. iPad 2 świetnie spisuje się w roli "cyfrowej metki" znajdujących się obok innych produktów z logo nadgryzionego jabłka: iPady drugiej generacji zostały "zapakowane" w ramki z odpornego na uderzenia plastiku i wyświetlają na swoich ekranach wszystkie informacje na temat sąsiadującego z nimi iGadżetu. Pozwalają również porównać go z innym sprzętem marki Apple, a nawet wezwać osobę z obsługi sklepu.
W skład pozostałych, wymienionych przez 9to5Mac przeróbek sklepów Apple, wchodzą również: nowy system nagłośnienia i więcej ekranów o niemałej przekątnej. To właśnie z nich atakować będą przyszłych klientów dobrze już nam znane magiczne obietnice.
Ciekaw jestem tylko, ile czasu minie zanim przyciśnięty do ściany Apple wyjmie iPady z ich plastikowych zabezpieczeń i włoży z powrotem na półkę ładnie zapakowane.
Do 36% planowanych na trzeci kwartał nowych iPad'ów może nie wyjechać z płonącej fabryki Foxconn.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz